sambkalah saveh
سمبکالاه

آدرس و زمان باشگاه سمبکالاه شهرستان ساوه:

 روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 19:30 الی 21 سالن سپاه کمربندی اصفهان

 و چهارشنبه ها نیز ساعت 19:30 الی 21 پارک ولیعصر محوطه آسفالت



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت12:34---11 اسفند 1393
شعر هایی ازاستاد میر یوسفی
کسی گر نداند که قدرت چراست / چو فرشی به تالار خانان سراست
گفتم که خودم شکسته ام از بت تر / انداخته ام خودم زدنیا بر فر
گفتش که شکستگی نه اینست ای خام / آنگاه شکسته ای که ام را پرپر
*****
چوققنوس باید پراتش زدن / وفتنه برامیال دوشش زدن
بباید که مردن به زخم عدو / نمک چندازروبه زخمش زدن
نه عاشق همه راه رفتن بود / که ماندن بود بوسه جایش زدن
*****
نصف عمرباشی خماروگرم خواب / نصف نصفش هم که باشی درسراب
نصف بعدی را که نصف ان بری / برخوراک اب وشهوت میبری
نصف اخرهم که بادنیا وبی اوسرکنی / پس چه می ماندبه یادوشکراللهت کنی
*****
عشق باشد یک نفس آه علی / یا صدای گریه در چاه علی

عشق مفهوم حدیث انبیاست / جای احمد خفتن شیر خداست

عشق فرمان است و جان فرمان براست / فتح خیبر عشق بر پیغمبر است

عشق باشد کربلا یعنی حسین / صبر هر غم خدا یعنی حسین

عشق عباس است در نام آوری / تشنه لب از شط چرا جام آوری

عشق سجاد است افتاده به تب / تا بپا خیزد بیافتد اذن رب

عشق باشد گریه خیرانساء / در سراپرده برای مرتضی

عشق باشد گریه هم مرتضی است / بهر زهرا وقت افتادن زپاست

عشق مکتوب حسین در نینواست / کی پسر یار حسین یاد خداست

عشق فریاد است در روز جزاست / کی گناه اصغرم بودش چه
(مي شود خورشيد را هرگز نديد/مي شود حتي به شب خورشيد ديد
مي شود محراب رفت و بازگشت/مي شود محراب حق را صبح گشت
مي شود عشقي به بازاري خريد/مي شود يا عشق را جان پروريد
مي شود عاقل شدن بهر جهان/مي شود مجنون شد و غافل زجان
مي شود غافل شد و جانا نديد/مي شود تا پيش روي جان دويد
مي شود هر روز را پيري شدن/مي شود تا انتها کودک بدن
مي شود بي فکرنان شدچون سعيد/مي شود نان را ز او آماده ديد


محمدمهدی
ساعت15:43---20 فروردين 1392
سلام به تمام دوستان ورزشکار بخصوص ورزشکاران سمبکالاکار در هر نقطه از ايران اسلامي
انشاءا... همين طور که در ورزش پيشرفت خوبي کرده ايد و با تلاشتون اين ورزش رو خوب و درست به مردم شناسونديد در همه عرصه ها بچه هاي سمبکالاکار ايفاي نقش داشته باشند.
خواستم يه نظر بدم که اگر امکان داره با بقیه بچه های شهرهای دیگه شعر هاي سعيد رو جمع آوري کنيد البته درست و کامل و در وبلاگتون بگذاريد مثل همين شعر
(مي شود خورشيد را هرگز نديد/مي شود حتي به شب خورشيد ديد
مي شود محراب رفت و بازگشت/مي شود محراب حق را صبح گشت
مي شود عشقي به بازاري خريد/مي شود يا عشق را جان پروريد
مي شود عاقل شدن بهر جهان/مي شود مجنون شد و غافل زجان
مي شود غافل شد و جانا نديد/مي شود تا پيش روي جان دويد
مي شود هر روز را پيري شدن/مي شود تا انتها کودک بدن
مي شود بي فکرنان شدچون سعيد/مي شود نان را ز او آماده ديد)
التماس دعا
خدانگهدار...


سمبکالاه
ساعت19:20---16 فروردين 1392
سلام بر تمام دوستان عزیز در سراسر ایران
نمیگم سمبکالاه کار میکنم چون از اسمم معلومه
این دوست عزیزم mehrdadکه میگه قوی ترهم هست و خودش گفته تا رده های بالا هم کار کردم
اولا تا چه رده ای؟
دوما سمبکالاه ترکیب12سبکه.اون ورزش که میگی قوی تره جزء این12سبک احتمالا که نیست.اگر هست...
سوما ما که نمیگیم قوی تره.ولی چون از بهترین تکنیکهای سبک های دیگه درست شده مگه میشه از همه بهتر نباشه که اگه بهتر نبود پس سبک های ترکیب شده...
چهارما استاد این سبک.استاد 16سبک بوده و همه رو علاوه بر کار کردن آموزش هم داده .ولی شما معلوم نیست چند سال این سبک رو کار کردین و تا چه رده ای اومدین و چطور کار میکردین که حالا یه سبک بهتر پیدا کردین
پنجما...
دلایل زیادی هست که بخاطر اینکه میدونم خودت بهتر از من میدونی و کمبود وقت نمیگم
در کل نمیدونم هدف شما از همچین حرف خام و نپخته و نسنجیده ای چی بوده

انشا ا... هر فرد در هر ورزشی که هست موفق باشد و هیچ وقت نباید بدون فکر حرفی رو زد که به جای تشویق مردم به ورزش اونا رو از اینکه کدوم ورزش بهتره یا نه.از ورزش دور کرد
شما هم هر ورزشی رو انتخاب کردی تا آخرش ادامه بدی نه باز فردا بگی یکی دیگه هست که از اون یکی بهتره ولی هیچ وقت در هر جایی هستی غرور تو رو نگیره حتی بهترین شدی در هر جایی و هدفت رو از ورزش کردن مشخص کن که:
برای سلامتیه یا قهرمانیه یا خود نماییه یا قدرته و...
یا اهداف خیلی بزرگتری داری
(از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود به کجا می روم آخر بنمایی وطنم)

انشاءا... موفق باشی
التماس دعا
خدانگهدار...


سیدعلی میریوسفی اول
ساعت19:45---3 مهر 1391
سلام عموی عزیزم تبریک میگم به خودم که شما عموی من هستید.دوستتون دارم به سید علی وسید حسین سلام گرمم رو برسونید

رضا
ساعت0:21---7 خرداد 1391
سلام
من از بچه های کلاس گناباد هستم
اگه تونستی حتماً یه سر به ما بزن
انشاء الله در آنده ای نچندان دور میخواهیم وبلاگ را راه اندازی کنیم
اگه امکان داره یه نظر بفرست و آدرس وبلاگ رو هم بگو
اگه تونستی آدرس وبلاگهای دیگه سمبکالاه رو هم بده که وقتی وبلاگ رو راه انداختیم شماها رو هم لینک کنیم
موفق باشید
در پناه حق


omid
ساعت0:17---19 ارديبهشت 1391
سلام آدرس کلاس شاهرود تغییر کرده است.
آدرس:خیابان تیر انداز-جنب استادیوم شهید اکبری -سالن کوثر -روزهای زوج-ساعت18


رضا
ساعت22:39---8 اسفند 1390
سلام
من هم سمبکالاه کار میکنم
راستی رده شما چیه؟
چند ساله که کار میکنید؟
منتظریم به ما هم سری بزنید
موفق باشید
در پناه حق


mehrdad
ساعت22:12---28 دی 1390
سلام برادر عزیز خدا قوت بنده خودم سمبکالاه کار بودم .تارده بالاهم کار کردم اما قوی ترازسمبکالاه هم هست.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 19 ارديبهشت 1392برچسب:سمبکالاه ساوه,ساعت 1:0 توسط بچه های ساوه| |


هندزفری بلوتوث - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ